زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

آرزوی یک زن...!

خانمی تو زمین گلف مشغول بازی بود ، به توپ ضربه ایی میزنه که توپ پرتاب میشه سمت بیشه زاره کناره زمین ، خانم محترم برای گشتن توپ به بیشه زار رفت که ناگهان با صحنه ای روبرو شد ...

قورباغه ای در تله ای گرفتار بود ، قورباغه حرف می زد (جلل الخالق)

رو به خانمه گفت : اگر مرا از بند آزاد کنی ، سه آرزویت را برآورده می کنم ...!

خانم ذوق زده شد و سریع قورباغه را آزاد کرد - قورباغه بهش گفت : نذاشتی شرایط برآورده شدن آرزوها را بگویم ، هر آرزویی که برایت برآورده کردم ۱۰ برابر آنرا برای همسرت برآورده می کنم ...!

خانمه محترمه کمی فکر کرد و گفت : مشکلی نداره !!!

آرزوی اول خودش رو گفت من می خواهم زیباترین زن دنیا شوم ...!
قورباغه بهش گفت اگر زیباترین شوی شوهرت ۱۰ برابر از تو زیباتر می شود و ممکن است چشم زن های دیگر بدنبالش بیافتد و تو او را از دست بدهی ...!
خانم گفت مشکلی نداره - چون من زیباترینم ، کس دیگه ایی در چشم او بجز من نخواهد ماند - پس آرزویش برآورده شد ...!

بعد خانمه گفت که من می خواهم ثروتمند ترین فرد دنیا شوم ...!
قورباغه بهش گفت شوهرت ۱۰ برابر ثروتمند تر می شود و ممکن است به زندگی تان لطمه بزند ...!
خانم گفت نه هر چی من دارم مال اوست و اونوقت او هم مال من است - پس ثروتمند شد ...!

آرزوی سومش را که گفت قورباغه جا خورد و بدون چون و چرایی برآورده کرد ...!
خانمه گفت می خوام به یک حمله قلبی خفیف دچار شم ...!

نکته اخلاقی : خانم ها خیلی باهوش هستند - پس باهاشون درگیر نشین ...!

* قابل توجه خواننده های خانم *

اینجا دیگه پایان این داستان بود ، خواهشا صفحه را ببندید و برید حالشو ببرید ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مرد دچار حمله قلبی ۱۰ برابر خفیف تر از همسرش شد ...!

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل 19 خرداد 1390 ساعت 23:46 http://eshgezibaieman.blogfa.com

سلام...شرمنده اگه دیر سر زدم...خوشحال شدم بهم سر زدی...مطالب جالبی بودن...بازم بهم سر بزن

سلام
خواهش میکنم.
مرسی بابت نظر

مهدی 20 خرداد 1390 ساعت 12:04 http://iranezibaman.

سلام.عالی بود.

مرسی داداش

مریم 21 خرداد 1390 ساعت 11:21 http://www.s0shiyant.blogfa.com

هر چی بیشتر مطالبتون و میخونم .خیلی شرمنده میشم از وب خودم. خیلی خوب مینویسین. و قابل فکر کردن. عالی بود. امیدوارم تو کارتون موفق باشین.

بابا دیگه اینقدر مارو شرمنده نکن مریم خانم.

میترسم اینارو اینقدر بگی پررو شم.

شکیبا 25 خرداد 1390 ساعت 15:20 http://www.shakiba-behesht.blogfa.com

خیلی وبلاگ زیبایی داری من شما رو لینک کردم اگه صلاح دونستید منو لینک کنید شما را باعنوان زیبایی تغییرات لینک کردم

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد