زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

عکس‌هایی تکان دهنده از شغل یک پیرمرد

در بساط ژنده‌اش رنگ پیدا می‌کنی. رنگ شادی که به زندگی کودکان می‌زند.



رنگ
رنگ
رنگ
آبی
زرد
نارنجی
و سفید



و در دستان پینه بسته‌اش خط و خطوط  فراوان از پیچ و خم زندگی و یک معمای حل نشده هست: «امروز چگونه به فردا می‌رسد؟»



و خدا هنوز آن بالا است.



کاش با فروش همه بادکنک‌ها، خستگی‌هایش کم شود!
نظرات 12 + ارسال نظر

چه عجب
هردوتاش زیبا بود.

خواهش

m 4 آبان 1390 ساعت 19:57

3 کله پوک 4 آبان 1390 ساعت 23:38 http://kalepuck.blogfa.com

عصبانی ام چون الان شدید ناراحت شدم....
دلم یه جوری شد.....
میخوام گریه کنم
مامان....

آخی الهی...
زیاد غصه نخور....

مریم 6 آبان 1390 ساعت 11:36 http://www.soshiyant44.blogfa.com

tamanna 8 آبان 1390 ساعت 10:11

dada man harvaght injuri kasio mibinam migam kash az dastam barmiumad kari mikardam. vali heyf!
kolan dadashe ma darim

این از خوبیته دیگه آجی....
اااا به داداشت چه!!! اینم آجیه ما داریم...

آپم داداشی

3 کله پوک 9 آبان 1390 ساعت 14:59 http://kalepuck.blogfa.com

آپ نمی کنی؟

نه....؟!

چرا..؟!

چی؟ کی؟ ها ؟

آپم میکنم...
امشب با چندتا آپ توپ میام...
هنگ کردی ها!!!!

مریم 9 آبان 1390 ساعت 20:49 http://blackways.blogfa.com

فک کنم خیلی بی ربطه ولی خیلی شبیه شهریار«شاعر» هست نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی بی ربطه!!!!!!!
اره خودمم اول همین فکر رو کردم

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
کیک تولد میخوایم..............................
کجا بیایم بخوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم 1000000000000000000000 ساله بشی
چندتا کادو گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
کیا بهت تبریک گفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورمو که گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی کو آپایه توپت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی آجی
اووو چقدر عجولی!
تبریک گفتن.
دوستان و خانواده
دوستان دانشگاه که حسابی مارو خجالت دادن وقتی واسه آپ نگذاشتن!:-D
امشب هم کلی برنامه ریختن واسم

رها 10 آبان 1390 ساعت 22:03

سلام داداش یوسفم...
خوبییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
تولدت مباااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررککککککککککککککک

یادمه قبلا که پروفایلتو خونده بودم نوشته بودی 10 ماه عقرب
همون آبان خودمون

دادا یوسفم
از تهه دلم برات آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم
امیدوارم به اونی که میخای برسی...

خب دیگه کم کم ذفع زحمت کنم داداشم
اومدم تولدتو تبریک بگم و یه حال و احوالی بکنم
الان حتما کلی مهمون داری

مواظب خودت باش داداشیه گل

خداحافظت...

مرسى آجى
فدات
دوستان که حسابی مارو شرمنده کردند تا این حد فکر نمیکردم
ممنون که به یادم بودى.
ایشالله هرجا هستى موفق باشى
بیشتر به ما سر بزن خوشحال میشم

مریم 10 آبان 1390 ساعت 22:17 http://www.blackways.blogfa.com

ااااااااااااااااااااااااا‏ ‏تولدته‏ ‏داداشی‏ ‏هورا‏ ‏هورا‏ ‏تولد‏ ‏تولدت‏ ‏مبارک‏ ‏خان‏ ‏داداش

مرسى آجى
ممنون

لاله 22 آبان 1390 ساعت 10:39

ای کاش کسایی باشن که به این چیزا توجه کنن ولی حیف.........

ای کـــــــــــــــــــــــــاش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد