زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

وداع دسته جمعی گنجشک ها....

اینجا جنوب ایران است ... تأسف و دیگر هیچ!


نظرات 11 + ارسال نظر

اونی که بالش خونیه منم داداجون..........................

نه آجی تو هیچکدوم نیستی....

باران از لاهیجان 18 دی 1390 ساعت 10:26

وایییییییی اشکام جاری شد

گفتم هستم بگو چشمممممممممممممممم
آپم و منتظرنظرات گرمتون.....................

نچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دادا

الهیییییییییی

لاله 20 دی 1390 ساعت 17:15

سلام داداشی...بد نیستم...امتحان دارم...مشکل دارم....واسه این کم پیدام...توخوبی؟حالت خوبه؟؟؟.....راستی عکسه خیلی ناراحت کننده بود.........شما خودتم کم پیدایی؟؟؟؟......موفق باشی

سلام آجی....
من که هستم تو نیستی اصلا!!!!!!!!!

مریم 20 دی 1390 ساعت 19:13 http://www.soshiyant44.blogfa.com

درسا 20 دی 1390 ساعت 22:03

وایییییییییییی چه قدر گریه دار

مریم 21 دی 1390 ساعت 18:29 http://blachways.blogfa.com


.
.
.
.
و دیگر هیچ


آخی الهی فدات......

مریم 22 دی 1390 ساعت 15:16 http://www.soshiyant44.blogfa.com

کجاییییییییییییییی داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجامممممممممممممم

باران از لاهیج 22 دی 1390 ساعت 20:44

داشی اپ کن دیگه این پستو دوج ندالم

چشم... اینترنتم تازه وصل شد...

هسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممم
بگو چشم....................................

نههههههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد